Pagini

duminică, 7 august 2011

Vopsea de par L'Oreal Sublime Mousse

Buna!
 
 
    Mostenirea genetica nu ma ajuta prea mult si deja am fire albe. Nu am doar doua-trei, nici multe, suficiente incat sa se vada daca nu am grija de ele. Pana acum foloseam vopsea semi-permanenta, tot de la L'Oreal, din gama Casting Creme Gloss. M-am reorientat spre o vopsea permanenta, asteptand rezultate mai bune.
 
Ce spune eticheta:
Pe scurt: acoperire pana la 70% a firelor de par alb, pastrarea reflexiilor naturale ale parului, stralucire, aplicare usoara, parfum cu miros usor fructat.

Ingrediente:
Puncte tari:
+ se aplica foarte usor, practic e ca si cum te-ai sampona, nu se scurge, nu pateaza
+ rezista pe par cam o luna, in conditiile care ma spal pe cap o data la 2-3 zile.
+ culoarea iese o idee mai inchisa decat poza de pe cutie. Am optat pentru un saten deschis si a iesit saten inchis, nuanta mea naturala fiind undeva intre cele doua. Firele albe au iesit intr-adevar saten deschis, auriu. Banuiesc ca blondele ar obtine exact nuanta de pe cutie. :)

Puncte slabe:
- miroase urat: din cauza amoniacului. N-am simtit niciun miros usor fructat, din contra.
- imediat dupa vopsire parul este uscat, lipsit de stralucire. Balsamul care vine cu vopseaua nu ajuta. Cand ma faceam cu Casting, parul era stralucitor si matasos...frumos! Sigur, Casting nu contine amoniac si Sublime Gloss da.
 
Concluzie:
   Nu m-a dat pe spate. Am schimbat vopseaua gandidu-ma ca e mai usor de aplicat si economisesc timp. Asta asa e, dar miroase nashpa, lasa parul uscat si trebuie sa bag o tona de balsam in el ca sa-si revina. Nope, nu e de mine! Ma intorc la vopseaua fara amoniac: este my nose friendly! si mai delicata cu parul meu :)


Nota: 6/10
Pret: aprox. 28 lei
Formula: vopsea permanenta
Expira: 29.05.2014. (Daca a fost deschisa si preparata, trebuie aruncata imediat dupa folosire).

23 de comentarii:

  1. hm...si eu am folosit-o si nu m-a convins. Casting, in schimb, e superba. Acum am trecut pe Wella profesional, tot din cauza firelor albe :((((((((
    Sa incerci Wella (profesional musai): o gasesti cam la 40 de lei in saloanele de specialitate: lasa parul stralucitor si prinde...mie imi place cel mai mult ;)

    RăspundeţiȘtergere
  2. @stilistele: Casting, daaa....lasa parul asa frumos! ufff....O sa caut si Wella professional. :) :*

    RăspundeţiȘtergere
  3. Am vrut sa o iau luna asta, dar mi-a fost teama sa nu ma dezamageasca. Am luat Revlon Color Silk, tot fara amoniac, pe care o mai folosisem cu gandul ca, daca citesc impresii bune pe net despre Sublime Mousse, o iau luna viitoare. Daca e asa cu parul aspru, merci ca m-ai ajutat, nu e de mine!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am folosit Sublime Mousse de vreo 3-4 ori,tot ce pot spune este ca e foarte buna.Iti da luciu parului si dureaza f putin aplicarea ei..eu sunt f multumita de ea..recomand cu incredere

      Ștergere
  4. am brut sa o incerc si eu..dar cred ca nu o voi mai face:D

    raman la vopseaua care o folosesc acum:P

    RăspundeţiȘtergere
  5. @Sadie: inseamna ca la tine am citit review la vopseaua Color Silk. ;)
    Sublime Mousse e cam uscacioasa. Am parul gras la radacina, uscat la varfuri, dar dupa ce ma vopsesc se simte ca o matura tot.

    RăspundeţiȘtergere
  6. @Irynuk: daca ai gasit deja una care sa-ti placa, e mai bine sa ramai la ea. Cu Sublime Mousse economisesti timp si cam atat. :*

    RăspundeţiȘtergere
  7. Ai incercat vopsea BES? E cu amoniac si miroase urat dar lasa parul atat de fin! :X Daca eu de la saten am trecut la blond si parul meu e la fel de stralucitor si fin...cred ca merge si la tine. Imi pare rau ca nu miroase frumos :( Nu am incercat niciodata vopsea fara amoniac, stiu ca nu deschide deloc, de aia n-am pus mana pe ea :D

    RăspundeţiȘtergere
  8. Posibil sa fi fost eu, i-am facut review in toamna, am folosit-o din nou acum cateva saptamani si deja mi-am luat alta pentru vopsitul de luna asta. E ceva mai scumpa decat media, dar n-are amoniac si nici nu are efect de maturica...

    RăspundeţiȘtergere
  9. si eu am aceeasi problema cu firele albe. sunt plina! :(( acum folosesc casting creme gloss pt ca mi s-a subtiat parul considerabil si am senzatia ca vopseaua asta nu mi-l agreseaza ca restul. chiar ieri m-am vopsit si am un par super stralucitor si moale :X

    RăspundeţiȘtergere
  10. @Blonde Kitten: nu am incercat BES. De fapt, nici nu auzisem de marca asta pana acum. Shame on me! :) Multumesc pentru sfat! :*:*

    RăspundeţiȘtergere
  11. @Sadie: da, da. La tine era. Stiu ca am cautat pe google niste review-uri pentru vopsea fara amoniac si am dat peste postarea ta. :) :*

    RăspundeţiȘtergere
  12. @A Beauty Tale: asa e. Nu e deloc agresiva cu firul de par. :*

    RăspundeţiȘtergere
  13. ma samponez dupa apilcare?

    RăspundeţiȘtergere
  14. @Anonim: Nu este nevoie. Te speli doar cu apa pana cand apa ramane curata. Apoi aplici balsam. :)

    RăspundeţiȘtergere
  15. ma vopsisem saten inchis in septembrie si mi-a iesit negru.acum aveam parul un saten inchis-castaniu si m-am vopsit cu bes blond inchis,si la radacina mi l-a deschis,fiind parul natural,iar restul parului mi l-a deschis foarte putin si nu e uniforma culoarea.am la radacina mai deschis parul.as vrea sa ma fac cu sublime mousse nuanta 60 sau 50.nu stiu daca o sa-mi prinda 60.ce culoare sa ma fac ca sa fie culoarea uniforma si sa prinda?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-ti recomand sublime mousse pentru ca lasa parul foarte uscat. Oricum, cu orice te-ai face, sfatul meu este sa cumperi nuanta mai deschisa fata de ce vrei tu sa-ti iasa. De cele mai multe ori, pe par iese o nuanta mai inchisa fata de ce vedem pe cutie.
      Acum, la capitolul uniformizarea culorii, nu stiu ce sa zic sincer. Nu prea imi dau seama cat de mare este diferenta intre radacina si restul parului. Ti-as sugera Casting Creme Gloss (doar pe partea mai deschisa), care e o vopsea semi-permanenta, fara amoniac. Practic un fel de nuantator. Sau ai putea sa mai astepti putin, sa se mai duca din vopsea prin spalare.
      Nu prea e indicat sa lasi atat de putin timp intre vopsiri. Dauneaza firului de par si nici rezultatul nu e pe masura asteptarilor, de obicei. Cam la o luna ar fi ok.

      Ștergere
  16. se vede destul de rau diferenta de culoare.la radacina am un saten deschis,iar in rest un saten inchis.cam dupa cate spalari o sa se duca daca ma fac cu casting?

    RăspundeţiȘtergere
  17. si ce culoare sa ma fac?600 sau 500?cu 500 cat de inchisa ar iesi?

    RăspundeţiȘtergere
  18. In cazul meu, la radacina se duce cam intr-o luna, iar pe lungime in cateva luni bune. La culoare eu as zice sa mergi pe nuanta mai deschisa. De exemplu, daca vrei saten inchis, alege un saten deschis.

    Dintre cele doua mie 600 mi se pare mai deschisa. Dar, repet, depinde foarte mult de ce vrei sa obtii. Daca vrei sa-ti iasa ca nuanta 500, sfatul meu este sa alegi 600. 500 o sa-ti iasa prea inchis si dupa aia o sa ai radacinile mai inchise decat restul parului.

    E cam greu sa dau sfaturi asa, fara sa stiu exact nuanta parului, dar sper ca te-am ajutat.

    RăspundeţiȘtergere
  19. Eu am inceput sa o folosesc acum cateva luni.Mie,personal,imi place.Sunt multumita de ea,acopera bine,rezista pe par,nu imi lasa parul deloc uscat (ba chiar si balsamul inclus in cutie isi face efectul)culoarea mi-a iesit exact ca pe cutie si nici nu mi se pare ca miroase urat...

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andreea, ma bucur sincer! Chiar mi-ar fi placut sa obtin aceleasi rezultate ca si tine pentru ca se aplica foarte usor! Mirosul in schimb nu-mi place deloc. Mi se pare foarte puternic si intepator. :)

      Ștergere